søndag den 7. oktober 2012

Hvedefri Kokos minipandekager til brunch

I morges lavede jeg et par små kokospandekager (som jeg har lært at lave af Lars 1, min ven og madguru) til Wenche og Line, som har overnattet her.

Ca. 2-3 dl kokos mel, 
2 æg,
lidt kokosmælk
og lidt boghvedemel til at samle dejen med. 
Steges gyldne i ekstra kokos jomfru olie straks som små spiseskefulde der flades ud på en pande.



Server med hjemmelavet jordbærmarmelade.... eller til nøds 
en af Bangs Marmelader fra Søstrene Grene i stedet.

3 kommentarer:

Line sagde ...

Tak for virkelig dejligt husly, Karen. Jeg håber på at komme igen en anden gang. Knus

Anne sagde ...

Mums tak for den opskrift :-) Jeg tror det kunne være lækkert at tilføje lidt kardemomme. Det vil jeg prøve næste gang. De smager iøvrigt også godt til ostestænger af vesterhavsost. :-)

Anonym sagde ...

Øh, du mangler lige kokosMÆLKEN.... Kh Lars