onsdag den 6. januar 2016

Karen Klarbæk i Kludetæppet i aften kl. 20.00 på tv MOKKA

Karen Klarbæk i programmet "Kludetæppet" i aften kl. 20.00 i tv MOKKA (et tv midt/vest produceret program)
Bagefter kan det ses online på: 
 

 

Programmet viser kreative universer, hvor man dele ideer med hinanden :-)
De besøger mig i butikken og viser hvordan vi holder hæklecafé i butikken. 
Håber det er blevet godt.
Jeg har ikke selv set det endnu :-)



PS. Lapperne i mit nye BLOMSTERTÆPPE kan også hækles sammen som på billederne i dette indlæg. Du finder opskriften på min webshop: Karen Klarbæk.dk/shop

6 kommentarer:

Thorat sagde ...

Så hyggeligt at se. Takker. Mvh

Iben Kamp sagde ...

Rigtig fin udsendelse :-)

Iben Kamp sagde ...

Rigtig fin udsendelse :-)

Anonym sagde ...

Hej Karen :) Jeg har lige set udsendelsen :) hvor er det fint og hvor er det en fin butik/workshop du har fået :) Dejligt at se! Knus Mette

Karen Klarbæk sagde ...

Tusind tak. Jeg var også glad for at deltage og få lov at vise frem, hvor gode vi er til hæklehygge her i Silkeborg :-)

Karen

Hanne sagde ...

Så fik jeg også set udsendelsen :) Sikke en fin butik du har,så hyggelig og dit garn findes i så mange dejlige farver. Også sjovt at se dig næsten in real life :)